C# programok ismertetése érdeklődőknek kezdőktől haladókig

C# MŰHELY

C# MŰHELY

GRAFIKA: Labirintus

2020. október 21. - Benkő Tiborné

Írjunk programot labirintus  rajzolására.  A rajzolás a rajzterület közepén kezdődjön és a fel-, le-, jobbra-, és a balra nyilakat használja.

A  feladat megoldása:

namespace labirintus
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
             InitializeComponent();
        }
        Point fromPoint, toPoint;

        private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
        {
             fromPoint = new Point(ClientSize.Width / 2,
                                   ClientSize.Height / 2);
        }

        private void Form1_KeyUp(object sender, KeyEventArgs e)
        {
            toPoint = fromPoint;       
            switch (e.KeyCode)
            {
                case Keys.Down: toPoint.Y += 10; break;
                case Keys.Up: toPoint.Y -= 10; break;
                case Keys.Left: toPoint.X -= 10; break;
                case Keys.Right: toPoint.X += 10; break; 
            }

            Graphics g = CreateGraphics();
            g.DrawLine(Pens.Red, fromPoint, toPoint);
            fromPoint = toPoint;
       }
   }
}

A program futási eredménye:

A bejegyzés trackback címe:

https://csharp-muhely.blog.hu/api/trackback/id/tr6516248858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása